Ombudsmani UJEP

Vítejte na stránkách ombudsmana a ombudsmanky UJEP

Kdo jsme?
Jsme nezávislými osobami univerzity, jejichž hlavním úkolem je chránit
a podporovat sociální bezpečí na UJEP.
Řešíme podněty členů a členek akademické obce a dalších lidí spojených
s univerzitou, poskytujeme jim důvěrnou a nestrannou podporu a nabízíme prostor pro řešení sporných situací v rámci univerzitní komunity.

Jaká je naše role?
Poskytovat poradenství a podporu při řešení konfliktů, stížností a obtíží.
Sloužit jako nezávislý prostředník při komunikaci mezi jednotlivými členy univerzity.
Podporovat kulturu respektu, etiky, spravedlnosti a otevřenosti na univerzitě.

Jaké jsou naše zásady?

Nezávislost Důvěrnost Nestrannost
Jsme nezávislými osobami bez vazeb na jakoukoliv jinou část univerzity. Veškeré poskytnuté informace jsou důvěrné a jsou chráněny Jako neutrální mediátoři se snažíme poskytnout spravedlivé a vyvážené řešení pro všechny strany

Jak vám můžeme pomoci?

Individuální poradenství
Poskytujeme důvěrné konzultace a podporu jednotlivcům při řešení jejich podnětů.

Mediace a zprostředkování komunikace
Pomáháme při řešení konfliktů a sporů prostřednictvím strukturovaných rozhovorů a vyjednávání. Jsme neutrální prostředník.

Vzdělávání a prevence
Nabízíme školení a workshopy zaměřené na prevenci konfliktů a zlepšení komunikačních dovedností.

Jak nás můžete kontaktovat?

Napište nám:

Mgr. Libor Honeš, ombudsman
Anonymně přes nezávislou webovou aplikaci NNTB (24/7).
Využít můžete také mobilní aplikaci NNTB dostupnou na Google Play a App Store. Přístupový kód pro odeslání podnětu je t2bg3dxe7m.

E-mail:

Zavolejte mi:
Tel.: 724 113 710

Mgr. Bc. Edita Zápotocká Bacíková, ombudsmanka
Anonymně přes nezávislou webovou aplikaci NNTB (24/7).
Využít můžete také mobilní aplikaci NNTB dostupnou na Google Play a App Store. Přístupový kód pro odeslání podnětu je t2bg3dxe7m.

E-mail: edita.zapotockabacikova@ujep.cz

Zavolejte mi:
Tel.:

(Jsme k dispozici pracovní dny 8:00 – 17:00 hod.)

Navštivte nás:
Poradenské centrum UJEP, (Pasteurova 3, Ústí nad Labem, kancelář 3.09 naproti výtahu)
(Po předchozí vzájemné telefonické nebo e-mailové domluvě.)

Doručovací adresa:
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, Poradenské centrum
Pasteurova 3544/1, 400 96 Ústí nad Labem

Kde hledat?

Často kladené otázky (FAQ)

Jaké typy problémů ombudsman/ombudsmanka řeší?
Nevhodné chování, šikanu, fyzickou i psychickou agresi, zastrašování, obtěžování a násilí (včetně sexualizovaného a genderově motivovaného), mobbing, bossing, staffing, diskriminaci z důvodu věku, národnosti, genderu, náboženství, politické orientace, sociálního a ekonomického statusu a jiných faktorů a mnoho dalších.

Obrátit se na nás můžete s jakýmkoliv problémem. Pokud nebude spadat do našich kompetencí, pomůžeme Vám zprostředkovat kontakt na odpovědné osoby.

Je moje konzultace s ombudsmanem/ombudsmankou důvěrná?
ANO

Musím při kontaktu s ombudsmanem/ombudsmankou uvádět své osobní údaje? 
NE

Je služba ombudsmana/ombudsmanky zdarma?
ANO

Příklady situací

Návod na řešení konkrétních situací
(bude doplněno)

Externí odkazy

Aktuality

Aktuality
(bude doplněno)